JellyPages.com

Thursday, February 24, 2011

susah hati huwaaaaaaa...

pernah tak rase susah hati?..
huwaaaa..ini lah yang aku alami sekarang ni...
perasaan susah hati yang aku tidak undang untuk datang..
harap perasaan ini singgah sekejap jer lah dalam hati aku ni..
tak sanggup untuk laluinyer..walaupun pada hakikat nyer sebagai seorang muslim
ada pegangan agama..kita tak boleh nak mengeluh ape saja agenda takdir yang telah di
tetapkan pada kita sejak azali lagi...huhuh..kita kena redha dengan ketetapan ilahi..
moga aku kuat emosi lalui semua ni..
aku insan terpilih maka aku di uji seperti ini..
heheheeh..cewahhh ayat mcm hero hindustan hahahahah.. tak boleh bla huhuhuhuhu...

ok lah next time bile aku update blog aku ni aku harap perasaan yang aku alami sekarang
sudah tiada lagi..than mana lah tau dah bertukar ke perasaan lain plak kan hehehehe...
insyaallah allah akan permudahkan segala urusan kita selagi tidak mendatangkan kemudaratan pada
insan lain kan heheheheh..allah itu tak zalim dia Maha Penyayang kan..ini adalah semata2 nasihat untuk diriku
yang semakin lemah dari segi mental huhuhu...jgn terus ikutkan perasaan..heheh
ok chau..adios...

No comments:

Post a Comment