JellyPages.com

Wednesday, September 5, 2012

~BANYAK BETOLLL~

 
Assalammualaikum.
 
Lamanya cuti.. duk sibuk cuti raya menulis blog juga cuti.. Bila naik semula kerja ha ambik ko kemain banyak kerja pending almaklumlah cuti seminggu. Ditambahkan pula partner kerja aku ni dah pencen.. maka kesemua kerja nya di bawah tanggungjawab aku pula..giler ke haper..tak bernafas rasanya..semput makcik..semputtttt..
Itu jugak antara sebab aku tak jengok blog ni..kemain sibuk lagi ngalahkan perdana menteri..wah kelassssss makcik tau....
bukan setakat belog ni jer aku tak jenguk bukak FB pun dah jarang..mungkinkah faktor usia membuatkan aku jarang nak berhuru hara di fb huwaaaaaaaa..makcik dah tuaa ker!!!!opss...
 
 
Banyak betul cerita nak tulis kat sini..Cerita kali pertama beraya dengan anak dara ai tu..anak dara ai sekarang pun dah 6bulan..entri ufairah 6 bulan tak buat jugak lagi...pertama kali bagi dia makan..Orang lain sekarang ni dah nak penutup dah cerita tentang raya..aku mula pun tak lagi..nasib lah ufairah dapat mak mcm ni.. femalas kemain..bukan sikit sikit punya hehehe.
 
Nantilah akan ku cari sedikit masa untuk menulis tu semua..kali ni post entri bagi wake up jer dulu..lama sangat bercuti..dah janggal nak menulis semula ke sini.tak tau apa yang nak di tulis. tak tau ape yang nak di merapu.tak tau ape yang nak dicerita.
Tapi dalam hati ni kemain banyak lagi terdetik nak cerita kongsi kat sini..tapi terdetik jerlah..termenaipnya tak jugak..makcik kan sibukk ala2 ngalah perdana menteri..haruslah jadi macam ni heheheh..
 
 
 


No comments:

Post a Comment