JellyPages.com

Wednesday, July 24, 2013

Ada berani????




Assalammualaikum..

aku ni macam tu lah.. bila datang mood malas nak tulis kat belog ni keras kejung belog ni aku tak pedulik.. tapi bila datang rajinyaaaaaaa...ayoooooo satu hari boleh dua tiga entry..
ni aku rase mood rajin aku dah datang..
mau setiap satu jam satu entri kang ni heheheh



 

wahh wahh wahhhh kemain sajak lagi duduk yer..

ufairah sekarang ni ada perangai tak mau pakai baju.. kalau bab mandi tak yah pelawa..
aku mandi dia nak mandi..En Nua mandi pun dia nak mandi..siap pegang pegang baju suh bukak..
tapi bila pas mandi nak pakaikan baju.. kejar dia satu umah..



 

Dan ni lah akhirnya.. baju pakai seluar tak pakai.. tu dah cukup bangga dah bagi dia..
pas tu duduk macam ni.. kemain lagi lagak dia duduk..

Terangkat sebelah kaki..mampu???

anak ai mampu  hehehe






2 comments:

  1. hahahahaha...lawak lah ufairah ni...:)

    ReplyDelete
  2. hahah..tu belum dengar dia becok bercakap bahasa aku tak paham..lagi haru heheh

    ReplyDelete