JellyPages.com

Wednesday, December 29, 2010

mOoD BolA...

Gollll....jeritan tu dah cukup membuat tekak aku ni sakit..dengan pakaian opis berbaju kurung purple gelap dan bertudung purple cair aku melepak kat diri ku ini bersama 'insan tersayang' tengok bola di kedai mamak..hahahahaah...sebenarnyer aku tak tengok sangat pun..aku takut nak tengok wawawa..gerun tiap kali pasukan indonesia dekat dengan gol kita..

tapi..mmg terbaik lah penjaga gol kita kan..mmg semua orang cakap mcm tu..sampai bile aku bukak fb aku ramai jugak lah status kengkawan aku yang bertukar jatuh cinta dengan khairul fahmi (penjaga gol malaysia) gara-gara mutu permainan yang di tunjukannyer semalam agak menyengat..wahai kengkawan ku sekalian si fahmi ni dah ada awek...ni gamba awek dia..cunn hehehehehe


                                                         



kepada Perdana Menteri kita jutaan terima kasih di ucapkan kerana telah mengumumkan esok 31/12/10 cuti umum bagi negara kita MALAYSIA..maju lah sukan untuk negara..tahniah kepada semua yang terlibat terutamanyer pemain2 muda negara kita..anda semua adalah wira negar..muahhhhh..

No comments:

Post a Comment