JellyPages.com

Thursday, September 22, 2011

semalam balik dari kerja paksa encik suami duk teman aku dalam bilik..walaupun pada hakikatnyer aku tahu dia nak tengok bola jepun vs malaysia..sajer nak lepak lepak dengan dia cian dia terpaksa ikut kehendak aku hehehe..
masa lepak2 tu macam macam cerita lah yang aku cerita kan start dari cerita opis (aku baru dapat 2 orang budak baru dalam team aku..dua dua lelaki..hampa sungguh aku..tak der ker pompuan!!!!...aku nak pompuan..) sehingga lah cerita yang mengarut2 sehingga kan pasword email aku pun di ceritakan hahahah..
masa sedang duk borak borak tu tetibe aku terlihat bulu mate suami aku yang panjang dan melentik tu terkena pada cermin mata yang dia pakai..terus aku cakap 'ehh bulu mate b kena cermin mate lah..panjang sangat..meh lah ayang gunting sikit bulu mate tu' (sebenarnya aku sangat jeles dengan bulu mate dia yang panjang dan melentik tu)
suami aku terus jawab ..'ehh bulu mate panjang ni tanda panjang umor'..aku terus menjawab 'amin..moga b panjang umor..kalau boleh bialah ayang yang pergi dulu dari b..ayang tak nak rase kehilangan b'
tak tau mungkin kerana aku sedang berbadan dua ni emosi aku mudah tersentuh..sesungguhnya memang itu yang aku rase..aku tak mahu rase kehilangan dia..hidup tanpa dia..sangat berat rasenyer jika aku harus lalui itu semua..

No comments:

Post a Comment