JellyPages.com

Wednesday, October 5, 2011

BERUSAHA UNTUK RAJIN..

Assalammualaikum..
selamat pagi..semoga kita berada di dalam keredhaan-Nya..
sekarang tengah berusaha untuk merajinkan diri melakarkan segala pengalaman manis dan pahit di dalam blog ini..supaya boleh di jadikan tatapan buat anak2 suatu hari nanti..pada yang sudi baca blog ni terima kasih di ucapkan di harap setiap penulisan dapat memberi pengajaran yang berguna pada kalian (ceh bajet ada orang baca..ada kot yang silen readers tu hehehe kot ada berangan lagi) tapi kalau tak der pun tak per..menulis blog adalah medium bagi aku meluahkan rase..sebab masa aku sekolah rendah dulu cikgu aku pernah berkata kadang2 kita tak dapat luahkan ape yang kita rase dengan kate2 tetapi dapat di luahkan dengan penulisan..iyer ker dak ni??...

sejak kebelakangan ni blog sendiri memang di tinggalkan tetapi aku sering menjengah ke blog kesukaan aku..dengan membaca penulisan mereka dapat mengajar aku erti kehidupan..kerana setiap kehidupan insan ceritanya berbeza beza..sungguh kerdil diri ini berbanding dengan kekuasaan maha pencipta..
sungguh bertuah diri ini kerana di beri nikmat yang tidak ternilai oleh-Nya..syukur ya allah..

sesungguhnya semua yang kita miliki di dunia ini adalah pinjaman semata2 pada kita..samapai sahaja di satu tarikh semua nya harus di pulangkan pada yang hakiki..hanya kita tidak tau bila kita akan di pulangkan pada pencipta kita..


ok nak sambung buat kerja kerana minggu ni aku bekerja keseorangan partner aku bercuti..agak huru hara di situ heheheh bukan lah aku bekerja keseorangan ada 2orang budak baru masuk dalam team aku ni..nama pun budak baru jadi mereka mana tau selok belok kerja ni lagi..kedua2 budak baru ni lelaki..tak der ker pompuan??nak pompuan..ya allah hafizah sila lah bersyukur ape yang di berikan..syukur...

No comments:

Post a Comment