JellyPages.com

Thursday, September 5, 2013

Selamat pengantin baru



Assaalammualaikum..

Selamat Pengantin Baru Aishah aka cikon..
cikon kawan aku masa duk sekolah teknik dulu..
duduk dalam kelas pun sebelah sebelah..
dia tido aku tido..
dia tak siap kerja sekolah aku pun tak siap kerja sekolah..
kata duk sebelah misti lah sama..
hahahah
kene denda dengan cikgu fizik kitaorang jalan itik sebab tak siap keje sekolah gelak gelak jer balik ostel kaki menggigil sakit huhuhuhu..



 

pasangan yang berdiri belakang kitaorang tu pun bedak kelas aku..
masa sekolah dulu tak ada apa apa..dah kerja sekarang ni baru ada apa apa bagus senang sekali jer harung pergi kenduri nanti heheh

bila kenang kan balik bestnya lah zaman zaman sekolah dulu.. kelakar jer..
apa nak pikir.. pikir belajar jer lah.. tapi tensennn jugak.. sebab acik ni tak berapa nak pandai asik kene belajar jer hehehe..
paling aku tak pandai subjek lukisan kejuruteraan.. kalau dapat C tu rase nak buat sujud syukur heheheh..
tak pandai nak imagine ni..

tapi..
tu semua pengalaman kan.. pengalaman yang mengajar kita untuk lebih matang..
cepat betul masa berlalu..fasa kehidupan pun dah berubah..
dulu bujang sekarang dah kawin..

moga ukuwah yang terjalin akan kekal sampai bila bila..
amin..












No comments:

Post a Comment