JellyPages.com

Tuesday, September 12, 2017

37 W

Assalammualaikum..

Setelah sekian lama tidak update blog ini.. bukan setakat berhabuk blog ni bersawang semua ada.. bertahun  tak bukak blog sendiri..

ini namanya testing 1,2,3.. kembali mengupdate.. itu pun tergerak nak bukak blog ini sebab tak lama lagi aku akan melahirkan anak yang ketiga..

dulu masa bersalinkan Aqil aku cerita setiap detik kelahirannya di sini.. jadi kali ini aku akan cuba untuk menulis di sini sebagai kenangan aku di masa hadapan kelak..

iyer di saaat ini aku mengandung 37w.. jika ikutkan aqil bersalin dalam minggu 38w ufairah pula 39w.. harap baby kali ini mengikut jejak langkah kakak dan abangnya.. lahir sebelum due.


next time kita update proses kelahiran baby plak ye..

doakan yang terbaik untuk aku.. aminnnn



No comments:

Post a Comment