JellyPages.com

Monday, December 12, 2011

~uP dAte 28weeks~

Assalammualaikum..
Bekerja kembali kita di hari isnin. ini bermakna minggu ini usia kandunganku sudah 28minggu, 7bulan.
alhamdulillah baby sihat dan ibu baby bertambah sihat hahaha..
dari pagi tadi asik bergerak gerak..aku duk bersila atas kerusi ni boleh terasa tendangannya kat peha aku punyalah kuat dia menendang..
selera makan semakin tajam..kejap lapa kejap lapa dan lapa..

setakat ni alhamdulillah aku tak ada lah nak mengidam benda yang susah susah..cume kebelakangan ni aku suka sangat minum air botol 'bodoh' ni.

carian dari encik google


carian dari encik google

Aku rasa ni air botol bodoh masa aku kecik kecik dulu..nasib baik lah ada jual air botol ni dekat kawasan rumah aku.dah tiga hari berturut turut aku beli air botol bodoh ni tiap pagi.setiap pagi okeh..
dahsyat kan..






No comments:

Post a Comment