JellyPages.com

Sunday, December 4, 2011

~Chek Up huKm..dan doktor~

Assalammualaikum..

Seperti yang pernah aku cerita kan dulu..mengenai permasalahan yang aku hadapi..mengenai uri ke bawah tu..aku telah pun chek up ke hukm minggu lepas.Sbelum tu sibuk aku mempraktiskan senaman senaman dan cara cara yang membolehkan menaikan uri aku ni..kita ni harus berusaha kan selebihnya kita tawakal sahaja pada Allah. Ini semua sudah tertulis.

Alhamdulillah,dan akhirnya keputusan chek up hukm minggu lepas amat memberangsangkan.uri aku sudah tidak ke bawah.alhamdulillah.uri aku sudah ke kedudukan yang normal.Senang hati aku.Yang penting kita harus berusaha jangan putus asa.Tapi ada jugak aku terpikir bila uri dah naik ke atas ni ada potensi ke dia boleh turun semula ke bawah.Ha tengok!!!! aku memang suke menyusahkan hati sendiri.suka pikir benda yang bukan bukan,lepas tu aku juga yang menggelabah hahaha..

Ingat tak yang aku ada juga cerita mengenai dokto india kat sini pada entri ini..bagaimana servis yang di berikan dokto india ni kepada aku sangat tip top.Dan aku amat berpuas hati jika di bandingkan dengan doktor yang selalu aku jumpa chek up mengandung tu.
bincang punyer bincang dengan encik suami aku pun bersetuju untuk follow chek up yang berbaki 3bulan ni dekat dokto india tu sahaja.tapi yang tak best nya,dekat klinik doktor india ni apabila kita scan dia tak boleh nak print kan gamba scan baby tu.dia hanya boleh scan dan berikan penerangan..alaaaaaaa..
aku nak lah jugak simpan gamba scan baby tu.Boleh di jadikan kenangan kan.hati aku sudah berbelah bahagi..sebabnya kalau chek up dekat klinik lama aku tu,dokto tu boleh printkan gamba scan tu cume tiada penerangan dekat aku lah.So macam mana sekarang nak chek up kat dokto india tu ker nak chek up kat dokto lama aku.
suami aku cakap dia nak chek up kat dokto india sebab banyak dapat penjelasan dan penerangan daripada doktor india tu.setakat nak prin kan gamba scan tu.Dia suruh aku pergi klinik lain prin gamba scan tu kalau aku nak sangat.ermmm..

No comments:

Post a Comment