JellyPages.com

Monday, August 26, 2013

Aquaria KLCC


Assalammualikum..

sabtu minggu lepas wan pulak datang umah aku.. wan datang dengan pak itam sekeluarga dan onyang..
satu kete jer..atok tak dapat datang sebab sibukan kan ayam itik kat kampung muahahah..
sebenarnya atok memang tak berapa nak kompiden datang umah aku.. kan atok gayat..
umah aku kan tinggi tingkat 13 huhu






Nama jer datang umah aku..memacam wan bawak.. hahahah
wan masakan daging salai campur petai.. onyang pulak buatkan tapai..pak itam beli lemang dengan rendang makan sama sama kat umah aku..

ni bukan tuan rumah sediakan makanan tetamu yang bawak makanan ni heehe..

esoknya pepagi lagi pak itam tanya nak pergi mana tempat yang menarik.. wan ajak pergi tengok muzium.. wan bia betul ajak pergi muzium ni tak menarik langsung heheh..

jadi akhirnya semua bersetuju pergi Aquaria ni jer..





Ufairah kemain kan teruja tengok ikan..
tapi bila pergi dekat dekat..takutt..


 

Ni gamba ibu ufairah tak sedar diri.. ingat anak dara lagi agaknya nak tangkap gamba macam ni hehehe..


 

aku sorang jer yang over.. yang lain biasa jer.. menyampah..
Adam lah ada potensi ikut jejak langkah aku gedik ambik gamba muahahahah



berehat jap dengan wan.. nampak tak kepala ufairah kat bawah tu sikit??
lepas jer tangkap gamba wan kemain cepat tangkap ufairah.. takut dia jalan jauh jauh.. aku releks jer lantak lah ufairah nak jalan mana pun muahahahah..




eissshh seriau nengok orang ni bagi makan kat ikan tu..


 

jerung lalu atas kepala.. cantekk sangatttt

 

ikan pari ni sangat besar.. bila dia lalu atas kepala rase macam pakai payung redup jer..
punya lah dia besar kan..

 

rase berada di dasar lautan..
kiri kanan ada ikan...


 

suke bawak wan dengan onyang.. onyang tak larat jalan aku ambikan kerusi roda kat situ.. jangan risau sesiapa yang nak bawa ibu atau bapa yang dah tua ada kemuadahan di sediakan kat sana..


 

ufairah berani jauh jer.. bila dekat macam ni dah mula pelok leher en nua kuat kuat.. gugurl sangatttt heheh..






No comments:

Post a Comment