JellyPages.com

Tuesday, August 27, 2013

Hobi waktu lapang..


Assalammualaikum..

lokasi : rumah ibu bapa ufairah
watak utama : Nur Iffah Ufairah
waktu: lebih kuang 11.30pm
Tajuk: Hobi waktu lapang


 

Ufairah memang rajin mengemas rumah.. antaranya ni lah yang dia buat.. setiap hari okehhh.. En nua panggil almari bawah tempat simpan mainan ufairah ni gua.. hahahah..
Gua pun gua lah..banyak khazanah yang tersimpan..


kengkadang tu apa jer yang hilang boleh lah cari kat gua ufairah ni.. sikat ke bedak ke senduk nasik aku pun ada dalam gua ni muahahahah..

semua benda nak di masukan dalam gua dia.. kalau orang negeri sembilan kata 'okap' tau maksud okap tu?? semua benda dia nak lah..tulah lah masuk okap hehehe.


Bila kemas kan semua mainan dia.. dia punggah balik ke luar.. tak senang hati dia tak nampak mainan dia berkeliaran di ruang tamu rumah..










2 comments:

  1. haha...ufairah ada gua,delisha ada sarang..mmg tempat tu die org simpan segala mcm brg.klu ada brg yg hilang boleh cari kat situ,mesti jumpa

    ReplyDelete
  2. hahah..semua benda dia nak masukan dalam tu..rumah bersepah sepah sebab mainan dia jer.. penat..

    ReplyDelete