JellyPages.com

Wednesday, October 9, 2013

Mistik

Assaalammualikum..

Tajuk tak agak agak.. tak ada lah mistik mana pun..
dua tiga menjak ni rumah yang aku duduk tu macam kene kacau pulak...
nak takut sangat pun tak boleh sebab tu rumah kita kan..
apa macam nak takut duduk dalam rumah sendiri..

Tapi semua ni normal sebenarnya..kita juga berkongsi kehidupan dengan makhluk yang lain kan..
kita tak kacau diorang harap diorang tak kacau kita lah kan..
setakat nak tumpang lalu ker di persilakan.. jangan ganggu kami sudah..
semalam call wan cerita lah serba sedikit yang terjadi kat rumah tu..
dengan ufairah yang dah pandai cakap "akut (takut)" tu lagilah wat jiwa tak keruan heheh
tadi wan baru call tanya ada apa apa jadi lagi tak..
wan suh jangan takut sangat jagan ikutkan perasaan..
wan takut kalau takut sangat duk dalam rumah tu nanti boleh terjun bangunan lah..gadoh laki bini lah semua sebab takut dan kemurungan..
semua benda negetif wan pikir..
wan ni pun sampai ke situ pulak di pikirnya..
biasalah wan..benda kecik pikir sampai yang bukan bukan..
kasih seorang ibu kan..
susah hati dia pikirkan apa yang aku cerita dekat dia..


Buat masa ni tak ada lagi gangguan mistik tu terjadi..
ufairah pun main dalam rumah macam sedia kala..
anggap jer mainan perasaan kami laki bini dalam rumah tu..
dah 2tahun lebih aku duk rumah tu.. tak ada pulak aku nak rasa seram ni bagai.
sekarang ni jer rase sikit sikit.. tu sebab aku kata anggap jer ni mainan perasaan kami

Dulu masa ngandungkan ufairah lagi lah aku duk sorang dalam rumah tu masa En nua kene kerja hari ahad
sikit pun tak ada rase seramm.. sebab aku ni dah biasa duk sengsorang dalam rumah..
aku kan anak bongsu.. memang selalu lah duk rumah sengsorang ni..
jadi tak ada hal bagi aku..

Tak akan tetiba aku nak rase seram pulak kann..
kalau aku rase seram pun mana aku nak lari??
Lebih baik jangan rase seramm.
buat macam biasa jer hehe


ok cukup bebel mistik ni, banyak benda lagi yang aku nak bebelkan kat sini..





No comments:

Post a Comment