JellyPages.com

Tuesday, November 19, 2013

Sannah Helwah En Nua







Assalammualaikum...

Semalam tanggal 19 Nov 2013 adalah ulang tahun kelahiran En nua yang ke 30.
Malam sebelum tido dah wish dekat en nua.. almaklumlah dah tua ni mata tak leh nak tahan tunggu sampai pukul 12, pukul 10 dah layu nak tido.. Jadi tak salah kalau kita nak wish cepat sikit heheh




 

Esoknya sampai opis baru lah karang ayat bagi kat wasap jer.. memang kat fb en nua aku tak tulis pun.. kang aku karang ayat wish kat fb ada yang muntah belahak orang bacanya hehehe..
Tapi tengok lah time En Nua balas wasap aku tu.. aku bagi pagi.. malam dah nak tido baru dia balas..
time dia balas ni aku nengok tv kat lua dia tidokan ufairah dalam bilik..
kemain lama ambik masa nak balas.. tu pun 2 baris ayat jer..
aku bagi punyer lah berbaris baris kan..
nyampah tau.. karang lah panjang lebor sikit hukhukhuk..




 


Befday en Nua wall fb aku pun penuh jugak.. sebab ada mention nama aku bila kengkawan wish befday en nua heheheh..
antara wish yang ada mention nama aku dan aku suke akan ayat ayatnye...






 

yang ni siap ada nama ufairah lagi heheheh..lengkap dah semua nama ada..





 

sama jugak ada nama ufairah.. kalau anak dah dua tiga ada potensi besar membe en nua wish befday en nua senaraikan sekali kesemua nama anak en nua.. senaraikan nama anak tak apa jangan senaraikan nama nama isteri en nua sudah lah..nanges makincik nanti heheheh..






 

alolololo... wajah kesayangan hamba..




 

bagi ayam tangan kanan ufairah terus tuka ke tangan kiri..ada kemungkinan ufairah ni kidal ke??



 


 



Selamat hari lahir b..

Moga dengan penambahan umur ini menambahkan lagi ketaqwaan kita kepada yang maha Esa.
lepas pindah umah baru kita tiup tiup kek yer heheheh..

















No comments:

Post a Comment