JellyPages.com

Tuesday, April 5, 2011

AlhaMduLiLLaH..Step Foward..

Assalammualaikum...
alhamdulillah..selesai sudah majlis pertunangan aku pada 26 mach 2011 ari tu..aku sudah menjadi tunangan orang..oleh itu kompom aku encik anwar punyer heheheh..pergghh ayat sangat tidak menahan..insyaallah doakan yang terbaik buat kami..

setinggi jutaan terima kasih ku ucapkan kepada keluarga,sanak saudara serta sahabat andai yang menjayakan majlis pertunangan aku tu..tak dapat aku balas jasa baik semua..tak lupa jugak kepada jiran tetangga yang bertungkus lumus memasak lauk pauk bagi santapan para tetamu pada hari tersebut..

Dalam pada orang meraikan kegembiraan aku..ada gak yang tak gembiranyer..anak buah aku nur dini iwani bte norisham hahahah penuh aku tulis nama nyer disini heheh..baru berusia 4tahun dan sangat rapat dengan aku..tak der lah semua anak buah aku rapat ngan aku..tapi mungkin dia ni ala2 gedik dan aku suke melayan tu sebab dia lebih rapat pada aku..bukan gedik yang ape..dia ni suke melawa.. kalau nengok aku bersiap2 nak kua..dia pun mule lah nak mengacau..abis beg mekap aku tu di lihatnyer..tau plak tu setiap fungsi alat mekap tu hhehehe sangat pandai oke kanak2 zaman skang..main game kat laptop..aku dulu usia mcm dia nak pegang komputer pun takut..takut meletop komputer tu..dia selamber jer bukak laptop aku main game..siap tau lagi nak cari game barbie dia tu dalam intenet..fuhhhh..sungguhlah budak zaman skang ni...

wani ni ada perangai pelik dia sikit..dia suke cium pengantin..pengantin yang siap di mekap oleh mak andam sahaja oke..hehehe... ari tu masa aku bersiap nak bertunang.. dari start mak andam aku mekap aku sampai ke sudah muke dia sangat ketat..yang tak leh tahan dia siap cekak pinggang time tetamu datang dan berbincang di ruang tamu..lepas aku bersiap aku panggil dia nak tangkap gamba..tak senyum oke..muke still ketat..tak mau pun kiss aku..mcm dia sangat marah..nenek aku kate dia marah aku nak kawin..hehehe..kalau aku kawin pun aku still sayang dia..mocu tetap sayang baby wani lah..mocu tetap akan layan kerenah baby wani..mocu tetap akan tido polok2 ngan baby wani lah (tapi ni kene mintak kebenaran pocu dulu lah)..
aku pun mcm tak caya aku akan bergelar seorang isteri tak lama lagi..aku harap akan menjadi isteri solehah..menyenangkan suami..opss terjiwang plak heheh..
dah banyak ni aku mengarut..skang step seterusnyer dah tak lama jer lagi..tengah sibuk untuk majlis perkahwinan aku plak..

syukur padamu ya allah kerana mengirimkan seorang lelaki yang sangat memahami aku baik hati dan mencintai aku seadanya..sesungguhnyer nikmat mu ini sangat besar bagi ku..kerana ku tahu aku insan yang tidak sempurna...setelah aku harungi segala dugaan darimu akhirnya ku temui seorang insan yang sangat sempurna di mataku..syukur ya allah..


Dulu aku suke lagu ni (di saat putus cinta lah konon..ahahah sungguh cinta monyet)

Malam ini, ku sendiri,
tak ada yang, menemani,
seperti malam-malam,
yang sudah, sudah
Hati ini, selalu sepi,
tak ada yang, menghiasi,
seperti cinta ini,
yang s’lalu, pupus

Tuhan kirimkanlah aku,
kekasih yang, baik hati,
yang mencintai aku,
apa adanya
Mawar ini, semakin layu,
tak ada yang, memiliki,
seperti, aku ini,
semakin, pupus

p/s~bab korus dia tu aku suke.."kirimkanlah aku kekasih yang baik hati yang mencintai aku apa adanya"..kerana aku sedar aku tidak sebaik siti khadijah dan tidak secantik seri kandi para solehin..tetapi punya impian untuk memiliki insan yang terbaik..(B ayang  sayang B dunia akhirat..semoga ayang boleh menjadi seri kandi di hati B :-)

No comments:

Post a Comment