JellyPages.com

Wednesday, April 13, 2011

~tEriMa kAsiH enCik tUnaNg~

Assalammualaikum..
Hari ini dengan begitu awal aku sudah tercegat kat opis ni..
bukan kerana aku rajin..dan dtg awal kat opis ni bukan lah rutin harian aku..
ni semua gara2 encik tunang aku tu..dia yang kene pergi kursus dengan aku2 sekali kene datang awal kat opis huhuhuhu..tapi yang best nyer dia siap belikan aku sarapan..sweet kan hahaha..ala nak tutup rase bersalah dia lah tu coz pakse aku dtg awal opis..huhuhu.. (andai suatu hari nnt anak aku berpeluang baca blog ni..ketahui lah ayah kamu mmg sangat bertanggungjawab pada ibu mu ini wakakaak)~mood berangan~

ok stop..beralih cerita lain..aku ada tulis entry yang aku nak novel pergilah air mate penulisan hanni ramsul..semalam akhirnya mr tunang aku tu mengotakan janji nya untuk blanja aku novel tu..sebelum ni mmg susah nak cari novel tu tapi semalam bile pergi menghabiskan masa dekat kedai kegemaran aku (POPULAR) memang banyak giller buku tu sampai hehehe..
seyes aku sangat teruja nak baca novel tu hehehe..dulu aku dah baca online tapi mcm biasalah klu
baca online ni kompom ceritanyer tergantung huhuhuhu..

itu sahaja yang aku nak update..ermm aku terpikir gak..skang aku rajin lah update blog aku ni..sampai bile penyakit rajin ni ada aku pun tak tau..nanti dah kawin ada lagi tak penyakit rajin update blog ni lagi ha???? hehehe..

p/s~mood tak saba nak tunggu bulan 5...hello ko memang sangat gatal yer hafizah..ehh sorry sikit aku bukan gatal oke aku hanyer nak mempercepatkan langkah mendirikan rumahtangga..back up diri sendiri huwaaaa..

1 comment:

  1. dah kawen nnt akn lebih rajin punya.. nak update perkembangn baby dlm perut, rumah baru, perabut baru..mcm2 lagi lah.. hehe..

    ReplyDelete