JellyPages.com

Tuesday, April 5, 2011

~BeLajAr TaAt dAri SekaRang~

Yuhuu...
Assalammualaikum..wahh pepagi lagi aku dah menjenguk blog aku ni..sangat rajin atau ada benda lain hehehe..sesungguhnya aku bukan lah rajin untuk menulis di saat ini..dengan kesibukan kerja setiap pagi..tapi aku sudah tidak sanggup untuk menjawab persoalan di hati ku ini huwaaaaaaaaaa...

Minggu lepas aku ngan mr tunang aku sudah pergi ke hs kreatif..ni kedai buat kad kawin lah hehhe..aku pun baru tau..aku rase bab preparation perkahwinan aku ni mr tunang aku tu yang banyak memainkan peranan..dari kusus kawin,cari rumah sewa,book appt ujian hiv sehinggalah mencari kedai tempah kad yang murah semua dia yang buat...bukan aku tak mau buat..masalahnyer aku mana lah tau jln kat KL ni..tapi penyakit tak tau jln aku ni memang serius oke..sangat kritikal penyakit aku tu..bayangkan masa aku mule pindah keje sini..seminggu aku sesat tiap kali balik keje..dahsyat kan..semua orang gelak kan aku..tapi dah memory mengingat jalan aku ni rendah nak wat mcm mana.."b nanti boleh tak belikan ayang gamin tu..senang ayang g jenjalan kompom tak sesat hahahah'  dialog ni mmg selalu jer aku gunakan dengan mr tunang aku tu hehehehe...

Berbalik pada cerita kedai kad kawin aku tu tadi..ya allah memang banyak lah kad kawin kat situ..banyak pilihan..dah jadi rambang mate..semua pakej ada..mengikut bajet yang kita peruntukan..berbaloi2 heheheh..
punyer lah lama aku kat dalam kedai tu..akhir sekali tinggal kami berdua jer dlm kedai tu tapi tak gak dapat pilih kad yang di inginkan..ini kerana citarase aku ngan mr tunang aku berbeza hehehehe..


sumber dari google



sumber dari google

aku pekenan kad kawin yang berbentuk santai..tidak menunjukan kad kawin..aku memilih kad kawin yang ada gamba katun..mcm cover cd album pun yer gak aku nengok heheh..ala2 mcm gamba kat atas tu hehehe..tapi boleh plak mr tunang aku ckp mcm kad hari raya hehehe..geli hati aku dengar nak marah pun ada gak heheheheheh..

smber dari google

nak tak nak kene lah ikut gak ckp dia..dia yang pilih kad kawin aku..ala2 old scool tu..zaman dulu kala punya kad kawin..huwaaa...aku akan bersedia dari segi mentel dan fizikal untuk melihat hasil kad kawin tu ujung bulan ni hehehehe..wahai hafizah belajarlah taat pada suamimu dari sekarang..

No comments:

Post a Comment