JellyPages.com

Wednesday, May 11, 2011

~MooD MaKan UbAt~

Semua orang tahu skang ni musim panas..
di tambahkan plak dengan jerebu yang melanda..
bagi yang duk kat area KL ni..mmg teruk sikit jerebu di kala ini..
dari tingkap opis aku ni boleh lah jugak nengok KLCC tu..selalu bile time2 tengahari ni memang memancarlah KLCC tu tapi sejak dua menjak ni di selubungi jelebu..aku pergi lunch pun tengok ke arah KLCC tu mcm nampak tak nampak jer heheh..
bukan lah tentang KLCC yang aku nak cite..sajer intro lelebih plak hahaha..

aku baru balik dari hanta tunang aku pergi klinik..demam lah gamaknyer..dapat MC dua hari..kepanasan badan 39 darjah celcius huhuhu..mcm dah leh masak air dah huhuh cian dia..
teringat kate2 dokto kat klinik tadi..

dokto- "sejak bile demam ni"

Mr Tunang- "semalam dokto..sakit tekak,batuk,kepala pening cukup pakej semua nyer"

(dokto ngan tunang aku ketawa)

dokto- "tak pe saya mahu chek kepanasan ni..aisshhh panas ni..dah nak dekat 40 darjah celcius ni"

aku- "panas tuuuuu..leh lah masak air kat dahi b heheh (sambil tersenyum)"

dokto-"amboi suke plak dia..tunang sakit suke yer"

Mr Tunang - 'ayg boleh gelak..suke plak ehhh..kalau ayg sakit b risau tau..b sakit ayg boleh gelak plak"


aku tak menjawab pun bile Mr Tunang aku ckp mcm tu..aku hanyer tersenyum menunjukan barisan gigi aku ni heheh..
mau aku tak risau lagi berapa hari jer lagi ni nak kawin..mst lah aku risau..tak kan aku nak wat reaksi cuak aku ni depan tunang aku tu kan..nanti lagi lah dia lemah tak berdaya nak melawan penyakit..aku ni lagi lah risau dia demam macam tu..minggu depan kami dah cuti kawin..harap harap tunang aku cepat sembuh..petang ni perancangan nak pergi ambik baner kawin kitaorang,di sebab kan tunang aku demam tangguh dulu ambik baner tu..banyak lagi benda tak siap ni..

jangan lah sabtu ni dia demam lagi huhuhu...cepat sembuh yer encik tunang..saya sangat risau  :-(

No comments:

Post a Comment