JellyPages.com

Friday, May 6, 2011

...Update KeMbaLi..

Assalammualaikum..yuhuu...
perasan tak entri aku sebelum ni mengenai sekitar majlis pertunangan aku tu
langsung tiada gamba yang aku post kan..bukan tak mau post time tu tapi aku di landa kemalasan
hahaha..so skang ni aku rase aku ada perasaan rajin..meh kita layan gamba2 kat bawah ni..

kedatangan rombongan dari pihak lelaki..kalau perasan kedua2 mamat yang pakai baju coklat tu adalah hero2 aku..berfungsi menyambut tetamu time ni hahah..kalau tak aku lah hero melayan anak2 diorang skang turn dia org plak melayan rombongan dari pihak tunang aku hehhe


jemput lah masuk...



siap bersampin berbaju melayu..kamu sangat segak :-)


cincin pertunangan


penat aku control ayu depan bakal mak mertua aku ni hahahhah


mak mertua aku yang sarungkan cincin kat aku..sangat bahagia time ni oke hehe


muke kegedikan..ngeeee


terima kasih encik tunang dengan jambangan bunga ini..saya sangat suke..

macam lah bunga ni berat sangat kan sampai kene pegang berdua hahahah..ni nak wat adegan romantik jer heheheheheeheh..

seyes aku suke gamba ni..

bersama farah dengan encik tunang nyer..terima kasih lah kat farah,coz dari idea dia yang mahu bertukar penempatan kerja ngan aku,aku dapat mengenali encik tunang aku skang..itulah di katakan jodoh..allah akan buka laluan untuk kita ketemu jodoh kita kan..

bersama anak2 buah kesayangan aku..

mak n ayah..bersedia menerima menantu bongsu mereka hehehe..

mak mertua n ayah mertua..bersedia menerima menantu sulung mereka heheh..

sepupu2 yang memeriahkan lagi majlis aku..thanks sayang korang muaahhh..

testing..testing tangkap gamba time bersanding plak nanti hahaha sangat gatal..

ni plak adik beradik tunang aku..tapi ada sorang yang tak der dalam gamba ni kerana tidak dapat hadir tengah menjalani peperiksaan akhir semester..aku tak paham kenapa muke aku mcm tu mcm nak nangis jer
                                                                            
tak pandang tanda tak kawan..tapi leh senyum sambil tangkap gamba heheheh.

 p/s~di saat aku menulis entry ni..hanya tinggal beberapa belas hari jer lagi untuk aku bergelar isteri..doakan segalanyer berjalan lancar..dan aku boleh memikul tanggungjawab yang besar seorang isteri..

No comments:

Post a Comment