JellyPages.com

Wednesday, May 11, 2011

~seYeS aKu TaK sUkE!!!~

Pantang larang aku dalam etika kerja..seyes kalau langgar pantang larang ni boleh mendatang kemarahan dalam hati aku ni..tolong lah jgn langgar pantang larang ni hehehe..

aku tak suke kalau orang suh aku bawak balik kerja ke rumah..bagi aku..kerja hanya harus di bereskan dekat opis sahaja tak perlu di bawa ker rumah..pe hal plak nak bawak ke rumah kan..rumah adalah dunia aku yang lain..opis dunia aku yang lain..(tu lah ko lambat naik pangkat hafizah oiiii tak mau berusaha sikit memajukan syarikat...ehh banyak cantik muke ko nak suh aku usaha majukan syarikat,bukan aku tak mau nengok syarikat aku ni berjaya dah tentu periuk nasi aku kat sini,tapi nak suh aku bawak balik keje ke rumah memang aku kene pikir banyak kali lah)
tapi..alhamdulillah buat masa ni belum ada pun lagi aku di pakse bawak balik kerja di siap kan kat umah..tu yang aku suke keje aku ni hahahah..

Tapi baru2 ni..banyak gak kejadian yang mendatangkan kemarahan aku..dah memang aku tak mau bawak hal keje balik kerumah..tapi sejak migration system baru ni..keje aku berganda banyaknyer..almaklumlah sistem baru serba serbi tak kene kan..nanti dah lama2 ok lah tu kan..

kontraktor yang aku jaga dah panadai call n sms aku tengah2 malam..ari tu ada mesyuarat..aku terpakse bagi no hp aku di tengah2 mesyuarat tu apabila ada salah sorang kontraktor yang aku jaga tanya no hp aku..nasib baik depan bos..rela dalam terpaksa aku bagi no hp aku tu..kalau tak di pikirkan bos aku ada tercongok kat depan aku mmg sah2 lah aku tak bg no hp aku tu..kat atas meje opis aku ni ada 2talipon masih tak cukup ker??? yang nak mintak no hp aku ni bagai..ishh seyes aku tak suke..ganggu privasi aku kat umah..
tengah aku berehat2 ada jer sms masuk tak kurang ada jer yang call..mau aku tak bengang huwaaaaaaaa....


itu satu hal tentang kontraktor yang aku jaga..tentang bos aku ni boleh tahan gak..waktu berehat tengok tv sambil buka FB adalah saat yang paling membahagia kan dlm hidup aku apabila seharian mengadap kerja kat opis..bukak fb sambil chating ngan kengkawan lama...komen status kengkawan...ngutuk gamba kengkawan..buat kan hidup ini sangat best..tapi ia akan jadi tak best..apabila.....
bos kita chat ngan kita bertanyakan kerja.. choiii!!!!!!..seyes aku tak suke

tak suke..


sangat aku tak suke


skang ni klu aku online fb pun aku off kat chat kat fb tu..dah tak leh borak ngan kengkawan aku huhuhuhu..
itu membuat  kan aku rase yang sangat tak best huwaaa...tak tau lah mungkin emosi aku tak berapa nak stabil waktu ni..banyak sangat yang di pikirkan..yang perlu di uruskan..dengan persiapan perkahwinan akau hanyer tinggal beberapa belas hari jer lagi..bebanan kerja yang melambak..membuat kan aku jadi seorang yang tak der perasaan hehehe..

seyes bile tanyer kat aku skang..ape perasaan nak kawin ni??ermm tak der perasaan..mcm biasa jer..huhuhu..yang paling teruk malam tadi siap mimpi lah..aku tak mau kawin..huwaaaaaa.. aku tak sabar nak cuti kawin minggu depan..aku rase bile aku dah balik kampung baru aku ok kot hehehe..

Doakan segala perjalanan perkahwinan aku ni berjalan lancar..amin...

No comments:

Post a Comment