JellyPages.com

Sunday, February 26, 2012

~kompius kejap~

Bismillah..

Assalammualaikum..selamat hari isnin..minggu baru bermakna tambah lagi lah usia kandungan ku ini..sudah 39minggu..sudah tidak lama lagi mau jumpa anak solehah ini :-)
kalau hari ni genap 39minggu ini bermakna minggu depan 5.03.2012 genaplah 40minggu kan.tapi kenapa doktor tulis tarikh due date aku 10.03.2012 itu bermakna dah 40minggu 5 hari. Bila aku buat pengiraan menggunakan internet due date yang di beri pun sama 5.03.2012 bukan 10.03.2012 di buatnyer aku lahir lebih dari due date yang di beri mcm mana?? jadi tarikh mana yang harus aku ikut ni?..kompius jap kat situ..ishh dah nak bersalin baru nak kompius tentang due date ni ker hehehe..nak buat macam mana aku ni kan suke menyusahkan hati sendiri.macam2 benda aku pikirkan menjelang nak bersalin ni hehehe..doktor yang salah kira atau aku yang terpandai kira?..

No comments:

Post a Comment