JellyPages.com

Wednesday, February 1, 2012

~FebruaRy yooooO~

Assalammualaikum..
Lama dah tak jenguk blog ni..bukan lah tersangat bizi tetapi tiada mood untuk merapu di dalam blog ini.
dah masuk bulan febuari pun kan..kejap nya masa berlalu..
Dan kiranya dah tak lama dah lagi akan ku bersua muke dengan cinta hati ku yang tengah lasak di dalam perut ni heheh..seyes semakin lasak dan semakin banyak bergerak dia sekarang ni..jika di ikutkan
percaturan doktor insyaallah awal bulan 3 ni lahirlah dia ke dunia..semakin tidak sabar dan dalam masa yang sama takuttttttt pun ada..tapi bila di fikirkan balik buat ape aku nak takut kan..kalau seandainya allah menarik nyawaku di saat ku lahirkan baby ni nanti sudah tentu mati syahid akan ku dapat..besttt tu heheeh..

minggu depan aku 36minggu bermaksud 9bulan,tetapi kalau pengiraan dokto,bayi dikira matang untuk bersalin adalah pada 40minggu,sebab tu due date aku awal bulan 3 ni.aku pun tak paham kenapa di kira macam tu.dan tak pula aku bertanya dokto dasar tak mahu ambil tahu betul aku kan heheh
Ada pendapat kalau anak sulong ni akan awal seminggu bersalin dan ada juga yang berpendapat kalau anak sulong ni lambat seminggu bersalin.kalaulah awal seminggu bersalin ada potensi baby ni lahir pada tarikh tahun lompat 29.02.12 ..alaaa cian anak ibu nanti 4tahun sekali baru leh sambut befday hehehe..
tapi kalau itu sudah takdirnya tak boleh nak lari jugak kan..
so yang penting semuanya selamat..




No comments:

Post a Comment