JellyPages.com

Sunday, May 6, 2012

~syukur ya Allah~

Assalammualaikum..
Buat pertama kalinya aku mencatat semula di blog perjalanan hidupku ini.syukur yang tidak terhingga.
Aku telah pun selamat bersalin bayi perempuan pada tanggal 1Mac2012 di Hospital Universiti Kebangsaan Malaysi (HUKM).

Aku telah pun memberi nama Nur Iffah Ufairah Bte Mohd Anwar kepada puteri sulong kami.seminggu dua sebelum bersalin aku duk sibuk kompius due date yang telah di tetapkan dari doktor..takut terlebih due tapi maha besar allah.perancangannyer lebih baik untuk aku.

Dengan pengalaman yang langsung tiada dan yang paling haru sakit nak bersalin tu boleh plak aku ingat sakit tu hanya nak membuang air besar heheh..dahsyat kan hehe..dan setelah segala pengalaman manis melahirkan ufairah maka lahirlah anak solehah ini ke dunia..


hari pertama anak solehah ini melihat dunia.


tido dan tido.


setakat ini dahulu coretan aku..selepas ini perjalanan membesarkan anak solehah ini insyaallah akan ku coretkan di sini.moga suatu hari nanti anak2 soleh dan solehah aku dapat membacanya..

p/s~angan-angan ibu..ufairah nanti dah besar belajar talfiz yer..hafal al-quran..lepas tu ufairah akan lanjutkan pelajaran kat mesir bahagian kedoktoran..nanti ayah ngan ibu pergi kerjakan umrah atau haji boleh jumpa ufairah kat sana,kita buat umrah dan haji sama2...amin..


No comments:

Post a Comment