JellyPages.com

Monday, July 16, 2012

~dolu-Dolu~

Assalammualikum..


Ini gamba dolu dolu ufairah..ehhh dolu dolu sangat ker..beberapa bulan lepas lah..sekarang anak solehah ini sudah ada rambut..tu pun sikit sikit jer rambut dia.Kemain hepy lagi ibu dia tengok rambut ufairah walaupun sedikit cuma.






Hari ini ibu ufairah dah beraya. Setelah 15 hari menggagahkan diri mengganti puasa.Sangat lega bila dah ganti hutang puasa ini. Ujung minggu ni dah bulan ramadhan.semoga dengan bulan yang penuh barakah ini ada rezeki untuk ufairah.Ufairah doakan ibu juga ye sayang doakan susu ibu banyak untuk ufairah minum.
Perjalanan kita masih jauh lagi,ada 20bulan untuk kita lalui bersama.Banyak dugaan yang perlu kita tempuhi bagi merealisasikan impian ibu  menyusukan ufairah sehingga 24 bulan. Oleh itu ibu perlukan doa ufairah. Dan ibu perlu berusaha gigih.. *aduhai ibu ufairah dah saiko,sejak jadi ibu ni emosi lebih pulak* ..

tang saiko tu memang aku setuju..bayangkan kalau tengok berita..berita tentang anak kene dera aku boleh nangis..budak kecik kena langgar nangis kat depan tv tu jugak,baca berita kat intenet pun aku skip2 kalau tang memaparkan sakit kronik kanak kanak, anak jiran sebelah nagis dengan ligat aku kat dalam rumah tak tentu arah..saiko kan aku..ini bukan perangai yang di buat2.. Hati ni mudah jer terasa sayu bila berkaitan dengan anak kecil...Menci tau!!! abis mekap aku nangis kat belakang komputer ni bila baca tentang anak2 yang kurang bernasib baik di luar sana huhuhu..
ishh dah jauh sangat tersasar ngomelan aku dari tajuk sebenar hehe..
Niat utama nak tunjukan gamba ufairah yang dolu dolu jer hahaha..

*nak buat mcm mana..bila dah ada anak ni..perangai membebel pun tetiba ada kat aku*





No comments:

Post a Comment