JellyPages.com

Tuesday, April 16, 2013

Tahniah Amalia

 Assalammualikum..
 
Dapat mms dari maklong ufairah.. piala kakak amalia.. choral speaking..
 
 
 
Amalia anak buah aku yang pertama.. kakak kepada balqis @aqistinot
 
Rapat sangat dengan aku.. dulu masa aku kawin dia ada kat sebelah aku teman aku dalam masjid.. masa tu rasanya dia baru darjah 4..
 
Sah jer En Nua lafaz akad nikah terus amalia bisik kat aku " mocu dah kawin"
gaya macam merengek..
 
Agaknya sedih sangat rasenya hati dia bila tau aku dah kawin.. huhuhu..
takut berkurang kasih sayang aku agaknya.
 
Tapi sekarang.. tiap kali cuti datang duk dengan aku.. cuti sekolah baru baru ni merengek kat aku nak ikut balik.. aku okehh jer.. kesian pulak dengan ibu dia dah lah amalia duk asrama sekarang ni tak kan cuti sekolah aku nak angkut dia duk dengan aku kannn kannn..
 
pastu janji dengan dia cuti ujung tahun ni boleh duk dengan aku sebab cuti panjang sikit kan..
 
*baru abis meraton nengok running man, jadi moh kita maraton update belog*
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

No comments:

Post a Comment