JellyPages.com

Monday, April 29, 2013

Tiada tajuk.

  
 
Assalammualaikum..
 
semakin hari ufairah semakin besar.. cepatnya masa berlalu kan.. macam tak sempat nak kejar.. Ufairah dah boleh jadi kawan dah pandai ajak main cak cak dah dia..
Dulu masa baru pas kawin bila En Nua pergi keje hujung minggu aku duk umah.. bosan sangat rase..
sekarang ufairah dah leh teman aku
 
 
 
 
 
masa aku kecik kecik dulu aku pun macam ufairah jugak wan cakap.. rambut tak ada..
Orang rambut kemain lebat aku rambut sejemput jer.. di turunkan pula pada ufairah.. nasib lah ufairah kita serupa hehehe..
 
 
 
 
 
 
 
mak imah beli kan getah tu.. kemain lagi berbulu bulu ikat rambut ufairah.. dah macam orang nak kawin dah hehehe.. getah ikat rambut lagi besar dari rambut yer..
itu sahaja nak cerita di kala ini..
 
Babai..
 
 
 
 
 
 
 
 
 

No comments:

Post a Comment