JellyPages.com

Wednesday, January 26, 2011

cerita semalam..

Keluar kerja aku dah semangat nak g jusco tu..
encik anwar ajak tengok wayang..aku suke gak bile dia cadangkan g jusco tu
sebab ada POPULAR kat situ hehehe
dengan harapan yang menggunung dapat beli buku yang aku cerita ari tu..
tapi.....
nasib tak menyebelahi aku..buku tu tak ada plak jual kat situ..hampa nyer aku..pekerja POPULAR tu cakap kalau nak buku tu jugak kene booking dulu..lepas 2 minggu baru dapat.. ape????? 2minggu?????
kemain lama lagi waktu booking tu..
aku tak booking pun lagi..nak cari kat kedai buku yang lain plak..kan banyak kedai buku kat sini hehehe pujuk hati aku .. padahal memang sikap aku yang tak reti nak bersabar sangat dengan benda baru ni
heheheh.. menurun perangai sape pun aku tak tau lah hehehehe..mak ayah aku sabar jer aku tengok..

hati dah hampa + sedih = rase mcm nak nangis..memang drama king betul aku ni kan hahahah.. mula lah muke aku ni monyok..yang aku rase sape yang tengok ada nak bagi makan seliper jepon kat aku free heheheh..tapi nasib baik encik anwar yang tengok muke monyok aku tu..dia terus blanja aku pop corn heheh malas agaknyer nak nengok muke monyok aku tu malas nak layan wakakakak "Terima kasih yer encik anwar"..

No comments:

Post a Comment