JellyPages.com

Wednesday, January 12, 2011

Kawan YanG beRnama SahaBat..

ermm..orang yang bersabar ni banyak kelebihannyer..mulut senang lah nak cakap..tapi diri sendiri yang nak laksanakan.. kalau lah umpama lari 10km tu susah tapi aku rase tahan diri dari bersabar tu lagi susah dari lari 10 km..kenapa aku bandingkan dengan lari 10 km..almaklumlah pompuan seperti aku yang agak malas nak berjoging ni..di tambahkan plak berat badan yang agak2 'comei'  mmg lari 10km tu agak melebihi fantasi diri sendiri heheheh...

entri ni khas aku luahkan perasaan aku terhadap kengkawan yang berada di sekeliling aku terutama penghuni C-3-17 apartment Sri Jasa dan ex penghuni C-3-17 heheheh tak lupe gak kepada keluarga sapura exxonmobil huhuhuh..aku sangat bersyukur kerana allah kirimkan korang sebagai kawan aku..di kala usia aku meningkat ke alam dewasa korang sedia memberi semangat dan sentiasa berasa di sisi aku mahu pun dia saat jatuh bangun aku.. dan sekarang walaupun aku sudah tidak bergelar penghuni C-3-17 dan bekerja di bawah bumbung yang sama dengan korang namun korang tak berganjak sentiasa bersama aku.. terima kasih yang tak terhingga aku ucapkan..

Dari korang aku belajar erti persahabatan.. susah senang bersama.. kawan kita ramai..tetapi tak semua kawan tu leh jadi sahabat kita..kenangan yang sangat terindah bile kita abiskan masa bersama..aku harap ukhuwah yang kita jalin kan ni berkekalan sehingga akhir hayat..

Moga yang terbaik untuk kita semua dunia dan akhirat...
(mood ujung minggu 08.01.11-09.01.11) heheheh terima kasih cik ida n cik suzi tak lupe cik erin jugak walaupun tak dapat nak borak ngan awak cik erin cume pandang kete awak jer hehehehe..

No comments:

Post a Comment