JellyPages.com

Wednesday, January 5, 2011

peNdaPat Aku tenTanG Blog

Ermm...tak paham aku..kene ker kalau buat blog follower kene ramai????aku ni ada blog follower aku sorang jer..tu pun kakak kat opis aku ni yang baru tau aku ada blog hahaha..kesimpulan nyer nampak sangat blog aku tak best kan..ahhh peduli ape aku..niat aku ada blog hanyer nak membebel sengsorang kat sini... ungkit ape yang aku rase tak puas ati..mengata ape yang aku rase sakit ati..memuji ape yang aku rase aku suke..so sape pedulikan..blog aku dunia aku..dunia aku tak sama dengan dunia sesape pun hehehehe..


Aku tak leh nak membebel kat orang..nnt mau seliper datang kat muke aku..so aku ambil langkah yang agak bijak membebel sengsorang kat sini..bijak sungguh aku ni hehehe..aku suke baca blog orang kerana aku suke baca pengalaman org..kadang kadang pengalaman ni boleh mendewasakan kita..dan tak semua pengalaman kita dapat rase..jadi jalan terbaik adalah membaca setiap pengalaman orang... yang baik kita ambil yang buruk kita buat sempadan..ha kan dah untung kita kat sini...hehehe..tol tak..



selain tu aku rase banyak ilmu yang kita leh dapat bile baca blog org..bg blogger yang rajin tu banyak maklumat yang ada kat blog diorang..makluman yang berasaskan fakta bukan auta heheheh...
tapi..kalau korang baca blog aku ni..mmg sah lah kan tak banyak ilmu yang korang dapat..
ternyata aku seorang yang pemalas.. pemalas nak masukan maklumat..aku mengaku dengan kekurangan diri aku ni...yang aku tau aku suke membebel hahahha itu yang pasti..

No comments:

Post a Comment