JellyPages.com

Wednesday, May 22, 2013

Kenduri rumah wan

 
 
 
Assalammualaikum..
 
Sabtu lepas rumah wan ada buat kenduri sikit..
Insyaallah wan atok,paklang onyang dan bangah(sepupu aku) akan berangkat mengerjakan umrah pada sabtu ni 26.05.2013.
Jadi minggu lepas buat kenduri doa selamat sikit..
semoga semua selamat pergi dan balik..  
 
 
 
Buat makan tengahari.. tapi sebelum tu ada bacaan yasin..
alhamdulillah penuh orang dalam dan luar rumah baca yasin.
aku tak dapat nak ambik gamba orang luar rumah baca yasin sebab dah terkurung dalam bilik dengan ufairah..ehh anak dara tu bukan boleh di lepaskan orang reramai ni..
 
 

 
 
ha ni contohnya bila di lepaskan.. duduk kat tengah tengah orang baca yasin tu..
pastu jenis tak takut orang pulak.. ikut suke dia jer landing duduk kat peha sapa pun..
Nak jerit kang orang tengah baca yasin..
 
 
 
 
 
tak cukup dengan tu selamber dekkkk jer dia bukak beg wan wan yang baca yasin tu.. huwaaa anak saya tak makan saman huhuhuh..
 
 
 
Ni lepas aku tarik dia jangan kacau orang baca yasin.. tengok lah muka tak puas hati.. suh duk dalam bilik tak mau.. duk lah kat pintu tu sambil intai orang baca yasin..
 
 
 
 
 
Lepas baca yasin moh semua menjamu selera..
makan makan jangan malu jangan segan
 
 
 
 
 
 
 
 
ini lah hasil kalau En Nua yang tukang ambik gamba.. aku dah tentu sibuk kat dapur so dia lah yang jadi tukang tangkap gamba..
langsung tak menarik gamba yang di ambilnya heheheh
 
gamba makanan pun tak dapat..
 
 
 
 
kejap jer ufairah pakai baju kurung.. pastu aku tukarkan baju dia.. kesian dia pakai baju kurung panas.. dah lah tengahari kan.. aku ni sendiri belengas pakai baju kurung..
Masukan ufairah dalam bilik lambakan mainan bukak econ terus diam..
Bolehlah aku menolong apa yang patut..
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

No comments:

Post a Comment