JellyPages.com

Wednesday, May 15, 2013

Moga Kekuatan Bersamamu.



Assalammualaikum..

Selamat pagi..
Hari ni sampai dekat opis lambat sikit
sebab baru pagi tadi bangun packing barang nak balik kampung..
Aku bercuti esok..
Wan nak buat kenduri..
jadi aku balik awal nak tolong wan apa yang patut.
Tau tau jer lah kan bila duk kampung ni
kenduri kecik pun genyahnya macam kenduri kawin.
Tak ada catering bagai..yang ada rewang sesama jiran.

Baru baru ni kecoh kat fb aku tentang satu belog ni..
Aku dah jumpa belog ni 2 hari lepas .
tapi sampai sekarang aku tak mampu nak baca setiap patah perkataan dalam belog tu..
Aku bukak.. pastu baca sebaris ayat.. dah sebak..
jadi aku tutup semula..
bukak balik baca sebaris ayat  sebak lagi..
akhirnya aku tutup tak baca..
niat nak baca tu ada tapi aku tiada kekuatan untuk membacanya..

Pastu kawan En Nua pun post belog ni kat fb dia
Dia baca pun sebab.. tapi dia boleh lah abiskan baca..
Balik rumah semalam En Nua cerita kat aku dia pun baca belog tu..
pastu En Nua lah ceita sikit sikit kat aku apa yang terjadi..
Bila kita dah ada anak ni.. sensetif tu lagi meninggi..

Rasa macam kene dekat anak kita..
Bila tengok gamba di akhir entry tu..sungguh tersentuh hati aku..
umur lebih kurang ufairah.. ufairah lahir 1 mach..
memang tengah sedap main masa umur macam ni..

sungguh kuat dugaannya.. moga tuan punya belog tabah menghadapi dugaan ni
memang lah mulut senang untuk berbicara semoga tabah.
tapi yang menanggungnya kita tak tau kan..
semoga doa kita boleh menguatkan semangat dia..amin..

Rasa nak balik sekarang nak polok ufairah.. ibu sayang sangat ufairah..




No comments:

Post a Comment