JellyPages.com

Monday, June 13, 2011

~AF VERSI SILENT~

assalammualaikum..
selamat hari isnin..selamat hari moody hehehe..ehh tak lah..tapi kan memanglah hari isnin keperatusan untuk melakukan tugas hakiki agak menurun..tak tipu ni itu yang aku rase..hahah memang dasar pekerja malas aku ni hehehe..taubat..taubatt..taubattttt

Aku ni tak der lah peminat AF tapi asik muke aku ni jer yang request nak nengok konsert af tiap minggu hahahaha..tapi konsert akhir af semalam aku tak dapat tengok..ehh umah aku tu ada astro lah..baru masuk minggu lepas..semangat betul encik suami aku nak masuk astro..kate nya tak leh hidup tanpa astro..tak leh hidup tanpa channel sport astro..bluekksss heheh...rumah aku ada astro..ada tv dan semalam aku tak kemana pun duk dalam umah jer..tapi kenapa aku tak dapat nengok af??

sebab....
tv aku tu bile bukak channel astro tak der suara hahahah..bila bukak channel tv biasa ada plak suaranya..jadi semalam aku nengok konsert af tanpa suara..nampak lah hazama pakai baju ape..tapi tak tau nyanyi lagu ape.. bila hazama nyanyi suami aku pun bantai nyanyi ikut gaya hazama...tak dapat dengar hazama nyanyi dapat dengar encik suami pun jadi lah hehehe..afundi ensuami..hahah



p/s~berdoa moga terbaik akan terjadi dalam hidupku..tidak mahu menghampakan orang di sekeliling..moga murah rezeki kami...amin....

No comments:

Post a Comment