JellyPages.com

Thursday, June 23, 2011

~muhasabah sikit~

Assalammualaikum..
aku bukan lah marah..buat ape aku nak marah..bukan hak aku pun..lagipun kalau aku marah buang karen jer..dah tentulah dia sengal tak kan nak ikut sengal macam dia jugak kan kann kannn..jadi orang yang kuat saba macam aku ni memang banyak dugaan remeh temeh  macam ni haha(tolong lah fiza ko jgn nak perasan..ko lah kaki gadoh ngan orang kan..sikit jer salah kontraktor ko abis ko hamun..ehh aku bukan hamun aku bg nasihat..semua kontraktor yang aku jaga semua suke kat aku,ha tu pasal aku dapat adiah kawin dari diaorng dah sah dah diaorang sayang aku hahahah) ~perasan~

bukan benda besar pun benda kecik jer tu..tapi bila aku dapat tau pagi tadi..benda tu macam mengganggu pemikiran aku..mengganggu emosi aku..mengganggu mood aku..kenapa dia buat macam tu??
aku bukan lah nak gadoh..dia bukan lawan aku pun..bukan lah aku nak emosi di pagi jumaat yang mulia ni pun..cuma aku nak mengluahkan ape yang aku rase..perbuatan dia tu tak patut..
aku boleh buat jugak..cuma yang aku tau aku kena jaga banyak hati..so biar lah hati aku yang rase macam ni..(tapi aku ada terpikir gak nak bukak silat gayung depan dia..dia tak tau ker aku ni ada darah pahlawan sikit hahah)

aku ingatkan diri aku..jangan buat macam dia buat tu kat orang lain..sebab kita ni bukan lah sempurna mana pun..selagi kita boleh bersabar kita sabar jer..tak bermaksud mengalah tu kalah..kene pendamkan perkara ni dalam hati kerana bila aku luahkan mungkin banyak hati yang akan terguris..nasib ko lah blog,aku menenyeh kat sini meluahkan rase hati hehehe..tapi kalau aku baca entri ni 10tahun akan datang misti aku akan bantai gelak kan diri aku sendri..sungguh mengada hahahah..


p/s~ teringat msg yang dapat kat fb semalam.. hai acik!!!..terima kasih kerana sudi membaca blog cap ayam ni..hahaha..anggaplah tak kenal pemilik blog ni..tetibe terasa malu..kerana seyes blog ni cap ayam..
terima kasih kat nad jugak ("_")

No comments:

Post a Comment