JellyPages.com

Thursday, July 7, 2011

Assalammualaikum..
hari yang tak berapa nak sihat..syukur alhamdulillah kerana allah beri aku kesempatan untuk merasai nyer..
semalam dapat berita baik..puan zilhumairak pun mengandung juga..hai zil kita sama2 memboyot pergi rumah qila kawin nanti..kalau qila time tu seri pengantin kita pulak sri ibu mengandung hahahah.. cik qila sila menerima hakikat bahawa kami pun berseri di hari nikah awak tu nanti hehehe..

Semalam baik punyer riak bile bercerita ngan puan zil bahawa baby ibu ni tak meragam..langsung tak banyak karenah..ha ambik ko!!!! pagi tadi dah memulakan ragamnya sehingga lah sekarang..
jarak dari rumah nak ke opis ni bukan lah jauh sangat pun..hanya 10 minit sahaja..tapi boleh plak dalam kereta tu nak muntah..tak pasal2 berhenti tepi jalan tak tahan nak muntah..busuk lah bau pewangi kete tu (alasan) heheheh..

tak cukup sampai situ dari pagi sampai petang tak leh masuk makanan..kalau masuk makanan muntah balik..perut lapa tapi tak leh masuk makanan..tak sampai lah setengah jam makanan tu duk dalam perut past akan di tolak keluar balik..
tau tak keadaan opis  ni macam mana..bukan macam opis orang lain..toilet di tingkat 3,aku pulak kerja di tingkat satu..kalau nak muntah tu..nak kene lif yang lembab tu lagi,baru leh naik tingkat 3..
esok aku rase kalau keadaan aku macam lagi,aku nak bawak baldi lah datang opis..
senang muntah kat dalam baldi tu jer..hahahah..tak yah nak lari2 pergi kat lif tunggu lif tu..heheh tapi kan.. silap2 aku yang tak lalu nak pandang bahan buangan dalam baldi tu nanti hehehe..mau lagi mabuk aku hahahaha..

Esok aku akan mulakan misi mengumpul plastik beg heheh..muntah kat plastik tu jer kan..tak larat lah aku nak pergi toilet tingkat 3 tu..kang tak pasal pasal ada sisa sisa buangan dalam lif tu.. sebab bile nak muntah ni bukan leh di tahan2 huhuhu...

2 comments:

  1. ala hai....cian nye...sabar lah ye syg...makan lah asam2 or yg masam yer....sapu myk angn tau....:)

    ReplyDelete
  2. dah macam irang menurun dah ni bayah..bau minyak angin ada,ba limau kasturi ada hehehe..cume tak der kain kuning jer hahahah

    ReplyDelete