JellyPages.com

Monday, July 25, 2011

assalammualaikum..

semalam badan aku 100% lemah..makan jer muntah..minum air kosong pun muntah..semua benda masuk muntah..badan sangat lemah..sejak kandungan aku ni hampir 2bulan aku rase semakin lemah..

mak call semalam..memang dah 2 hari aku tak call mak..selalunye setiap hari akan call mak tak ada benda pun yang nak di tanyer alih2 tanyer mak dah mkn..itu jer..tapi di sebabkan aku tak berapa sihat aku tak larat nak call mak..jadi alihnyer mak yang call aku petang semalam..bile dengar jer suara mak..aduhai..ratu air mate lah aku..bantai nangis ngadu kat mak yang aku tak sihat..langsung tak makan ape2 lagi..sebab makan jer muntah..perut ni jadi pedih..hati ni jadi pedih dan tekak ni pun dah jadi pedih..
ohhh macam ni agaknyer masa mak ngandungkan aku dulu..mak cakap jangan banyak merungut..orang lain lagi teruk mabuk dari aku..sampai kene masuk sepital kan..baru aku perasan di sebabkan tak leh merungut aku hanyer bantai nangis jer dari pagi sampai mlm..hahahah malu lah dengan baby dalam pewut ni..
suami aku call mak mertua aku cerita tentang aku pun aku bantai nangis..alahai ratu air matanyer aku ni..

tak tau nak mkn ape supaya boleh masuk dalam perut ni..pastu mula lah teringat akan masakan mak..huhuhuhu.. mengada nyer aku..akhirnya encik suami belikan aku bubur ayam mekdi jer..ha baru lah leh masuk sikit bubur ayam ni sebab lembik agaknyer tak yah aku kunyah tak yah lama2 sangat dalam mulut aku ni..tapi 3sudu jer makan pastu rase mual nak muntah..tak pelah asalkan makan walau 3 sudu kan..moga kesihatan lepas ni baik2 sahaja...

No comments:

Post a Comment