JellyPages.com

Tuesday, November 22, 2011

~mAcaM ManALah AgaknYA~

Macam Manalah Agaknya..
macam mana lah agaknya keadaan aku nak bersalin nanti..bila dah semakin untuk menghampiri saat saat bersalin ni semakin risau pula rasenyer..tak saba pun ada..
risau sebab nak menghadapi sakit bersalin tu..mohon di lapangkan dan di permudahkan dalam segala hal amin.
tak saba rasanya nak bertemu bertentang mata dengan cinta hati kami..9bulan aku menunggu saat itu.semestilah aku sangat teruja..teruja dan takut..



Macam Manalah Agaknya
rupa anak aku nanti..kalau ikut muke aku..jawabnya mewarisi hidung kembang dan bulu mate pendek aku ni lah..tapi kalau ikut muka ayahnya..akan mewarisi hidung mancung dan bulu mate panjang ayahnyer lah.mancung ker hidung ayahnya??ishh tak der lah semancung shah rukh khan tu,tapi kalau nak di bandingkan dengan aku agak jauh juga aku ketinggalan heheeh..bialah mewarisi muke siapa pun asalkan semua nya selamat..baby sihat dan selamat..



Macam Manalah Agaknya
keadaan aku berpantang nanti..boleh ker aku ikut segala pantang larang yang telah di tetapkan orang dulu dulu mengenai ibu lepas bersalin.iyelah dengan keadaan keras kepala yang memang dah ada kat aku ni.
pakai stokin 24jam,pakai bengkung bagai..ishh tu semua kan merimaskan..tambahkan pula makan yang perlu di catu tu..mesti time lapar lapar macam tu akan teringat KFC McD dan sebagainya kan dapat pula 44hari makan ikan haruan yang dimasak stim atau rebus sahaja,memang mencabar kot masa tu..
fuhh imagine aku tak hingat..padahal aku belum pernah berpantang lagi pun hahaha..


Macam Manalah Agaknya
keadaan aku melayan kerenah anak aku nanti..berjaga malam beri susu pada anak..dapat pula bila anak aku dah pandai berjalan,dah tentu masa tu anak aku tu pandai buat sepah..sabar tak aku dengan semua kerenah anak aku kan..mohon aku bersabar dengan segala dugaan semasa membesarkan anak aku nanti.kira agak jauh jugak aku berpikir ni.sampaikan dah pikir masa anak aku dah pandai berjalan..makan masa bertahun jugak tu untuk tunggu anak aku boleh berjalan hehehe..


Macam Manalah Agaknya
dah lah stop lah angan angan macam manalah agaknya ni..jauh sangat aku berpikir ni..penat dah otak ni..tapi angan angan ni memang best..dan aku salah seorang yang suke berangan..opss pecah rahsia :-)

No comments:

Post a Comment