JellyPages.com

Thursday, November 10, 2011

~RinDu sAat iTu~

Assalammualaikum..
minggu ini penuh jemputan kawin...dari minggu ini sehinggalah ujung bulan setiap minggu aku dapat jemputan perkahwinan..tahun ni ramai kawan2 aku yang melangkah ke alam rumahtangga termasuk lah aku..
kalau dulu kita bujang semua aktiviti di lakukan persama kawan kawan..tapi sekarang mungkin tiada masa lagi untuk lakukan aktiviti tersebut bersama..


gamba percutian kami..percutian bersama kawan kawan sememangnya sangat best bagi aku..hehehe
dan kak khai ujung minggu ni akan melangsungkan perkahwinan..selamat pengantin baru cik khai..

susah senang bersama..almaklumlah duduk di perantauan..wah perantau lah sangat..setakat nak balik kampung ke negeri sembilan tu pun kira perantau ker..


mengajar erti setia kawan..sesungguh aku sangat bersyukur kerana allah kirimkan sahabat sahabat seperti mereka bagi mengajar aku erti kehidupan..


sentiasa berada di sisi aku bagi meguatkan semangat aku melalui dugaan2 kehidupan..dan tidak penat melayan kerenah mengada aku..almaklumlah aku paling  muda di antara semua..jadi harus lah mengada tu lebih sikit kan hahahah..aku tiada kakak tapi allah kirimkan mereka untuk aku rase kasih sayang seorang kakak..aku amat merindui itu semua..




No comments:

Post a Comment