JellyPages.com

Tuesday, November 1, 2011

~rasa Terkilan~

Assalammualaikum..

Serius aku rase terkilan..terkilan kerana tak coretkan segala detik
persiapan aku dulu bertukar status ke bini orang..
kita sedia maklum nak buat majlis kawin ni bukan sesenang nak buat majlis hari jadi kan..
terlalu banyak persiapan yang perlu dilakukan termasuk lah bajet yang perlu di sediakan..

kenapa lah masa tu aku tak aktif berceloteh kat blog aku ni..kalau tak mesti bila aku baca balik perit jerih aku buat persiapan kawin dulu aku akan tersenyum sengsorang..macam mana keadaan aku sekarang yang tersenyum senyum tengok blog yang khas di sediakan oleh aisyah mengenai hal perkahwinannya beberapa tahun lepas..sangat terkilan di tambahkan pula dengan jeles yang sangat memuncak di sini huhuhu...

Semuanya untuk tatapan diri sendiri..mengimbau kenangan lalu..tapi masa yang dah berlalu tak dapat aku nak patahkan balik..ia tetap meninggalkan kita..
insyaallah..
pengalaman mengandung anak sulong ni akan ku coretkan setiap perkembangannya di sini..
supaya perasaan terkilan ni tidak hadir lagi dua tiga tahun akan datang heheh..
dan bila anak aku besar nanti boleh lah dia baca pengalaman aku mengandungkan dia..
sweet kan time tu heheh..


jika di izinkan allah dan umur yang panjang..andai umurku tidak panjang..hanya blog ini yang aku boleh tinggalkan memori untuk anak serta keluarga aku..
pengganti diri ini di saat aku sudah tidak ada di dunia yang fana ini..





No comments:

Post a Comment