JellyPages.com

Tuesday, June 5, 2012

~97 hari~

Assalammualaikum..

Hari ini pada tarikh 05.06.2012 ufairah telah pun melangkah setapak kehadapan.sudah pandai menyiarap buat pertama kalinya :-)

Sudah besar anak aku.sudah pandai menyiarap tak lama lagi pandai merangkak,berjalan dan berlari hehehe.Sungguh aku bersyukur.

Tapi kepandaian dia ni belum pun dia tunjuk depan aku.cuma petang semalam seperti biasa ambil dia di rumah pengasuh.pengasuh terus report kat aku ufairah dah menyiarap.
aku dengan tak saba nya bawak ufairah balik dengan harapan bolehlah tengok dia menyiarap..ermmm haramm..balik umah nyusu terus tido sampai ke pagi huhuhu..harapan tinggal harapan..tak saba nak abiskan amsa ujung minggu ni dengan ufairah,pasti aku boleh tengok dia menyiarap kan.dan di sebabkan tak dapat tengok dia menyiarap lagi maka gamba pertama dia menyiarap tak dapat lah di tepekan di sini
tunggu dia nyiarap depan aku akan aku zasssss ambik gamba dia hehe..patutlah ufairah meragam kebelakangan ni rupanya nak menyiarap hehe..

2 comments:

  1. ufairah hari tu da meniarap tapi kejap je.. bile tak boleh pusing balik nangus.. sekarang ni ufairah da malas nak meniarap.. da lame tak tengok ufairah meniarap..

    ReplyDelete
  2. hahah..iye ker..haziqah ufairah tua sebulan lebih dari anak kita nur iffah ufairah heheh..sangat teruja bila tau nama baby fifi ufairah..muke diorang pun mcm nak sama kan hehehe

    ReplyDelete