JellyPages.com

Tuesday, June 19, 2012

~MimPi 1 Baldi~



Assalammualikum..
Semalam aku bermimpi..kira best jugak mimpi ni.mungkin terpengaruh dengan bacaan blog ibu menyusu semalam.

syoknyer mimpi


Nak tahu aku mimpi ape? Apa yang syoknya mimpi aku tu?hehe.Tapi serius syok.tak dapat dalam dunia realiti dapat dalam mimpi pun jadi lah.itu pun dah syok habis dah.Bangun tido tersenyum senyum aku *bajet comel macam ufairah bangun tido tersengih sengih heheh*

Aku mimpi aku memerah menggunakan kaedah 'marmet' susu aku keluar mencurah curah sampai penug satu baldi.Satu baldi okeh.tak main lah botol botol susu yang kecik ni hehe
sampai melimpah limpah susu tu satu baldi.bayangkan perasaan aku time tu.senyum meleret.Siap bangga lagi susu penuh satu baldi hahahaha.

Tapi..dalam dunia yang nyata ni.aku langsung tak tahu memerah susu menggunakan kaedah marmet tu.aku nak belajar jugak kaedah marmet tu,senang kat mana mana pun kita boleh memerah susu kan.aku ada terbaca pengalam seorang blogger ni kawan dia memerah susu secara marmet ketika sedang mendengar ceramah, hebat kan..kebetulan kawan dia tu memakai tudung labuh jadi ape sahaja projek yang sedang di lakukan masa tu langsung tak dapat di hidu oleh orang sekeliling *sebab tu islam menyuruh kita memakai tudung labuh,ohh terkena pada diri sendiri*



2 comments:

  1. klu ikut ramalan mimpi klu org tu mimpi kluar susu byk mcm tu nak dpt rezeki...insyaallah...

    ReplyDelete
  2. ohh iye ker??..aminn hehehe..moga ada rezeki ufairah.

    ReplyDelete