JellyPages.com

Friday, March 22, 2013

Ada apa dalam beg?

Assalammualaikum..
handbeg mak orang dengan handbeg anak dara memang banyak sangat perbezaannya ye..
 
Kalau nak tengok handbeg mak orang tengoklah kat bawah tu heheh..
mampu dalam handbeg ada 2pasang kasut anak??hhahahah
 
setepek getah ikat rambut ufairah.. selain dari beg duit handbeg aku dipenuhi dengan keperluan ufairah sahaja huhu..
 
Rase nak gelak nengok gamba ni heheh
 
 
 
Dua dua kasut tu pemberian orang.. terima kasih bebanyak.. Sangat menghargainya sehingga usung ke hulu ke hilir kedua dua kasut tu.. aku tak pilih kasih hehehe
 
Kengkadang pampers ufairah pun ada dalam handbeg aku ni.. Tu sebab tiap kali mintak tolong En Nua bawak hand beg ni pasti dia akan kata "ayang bawak apa dalam beg ni berat berat?" hahah
standard tak beg mak mak ada benda ni semua keperluan anak.. ke beg aku sorang jer yang ada benda ni sebab aku ni kan kategori malas..kang bawak beg banyak banyak aku tak tau beg mana satu aku letak barang..itu memang penyakit aku..
Jadi sumbat semua dalam handbeg sendiri..
 
 
 
 
 
 
 
 
 

No comments:

Post a Comment