JellyPages.com

Wednesday, March 13, 2013

Cara solat sambil mendukung bayi.

 
Assalammualaikum..
 
Ternampak En Nua tag gamba ni kat fb dia.. terus komen "balik kang bolehlah praktis" tau apa En Nua balas kat komen tu..Dia cume tekan butang 'like' tu jer.. langsung dia tak balas pun komen tu..
aku ni je lah syok sendiri komen kat fb dia..
Kalau aku tag gamba ufairah kat fb dia pun..  Orang lain sibuk duk komen termasuk lah kengkawan dia komen..dia satu pun tak komen.. Laki ai tak pandai nak romantika dalam fb ni..
 
 
ehsan dari google
 
 
Tengok budak dalam gamba tu.. macam baya baya ufairah kot.. agaknya budak besar ni memang suke duk ngacau kalau kita nak solat.. Aku nengok ufairah tu kalau En Nua siap siap nak solat dia pun siap siap duk depan sejadah belek tangan dia. tak paham aku.. pastu pegang kaki En nua gaya tak nak lepas.
pelik betol aku.. tang aku solat dia tak teruja macam tu pulak..agaknya dia tau mak dia ni tak berapa nak kuat iman bila dia buat macam tu.. mau tak kusyuk mak dia ni heheh.
 
Bolehlah sesiapa yang nak praktis solat sambil dukunganak..
 
sekian sahaja
 
perkongsian kita untuk kali ini.
 
 
 
 

1 comment:

  1. fifi dan suami pernah solat sambil dukung ufairah.. suami buat mase iftar dengan kawan2 dekat restoran tupai2.. fifi buat mase iftar dekat masjid.. suami buat mase sembahyang sendiri.. fifi buat sembahyang jemaah.. sayang pulak nak lepas berjemaah.. nak taknak sambil dukung la.. best.. tapi kami buat pakai baby carrier.. :)

    ReplyDelete