JellyPages.com

Sunday, March 31, 2013

Dua dua jendol..

 
 
 
 
Assalammualaikum..
 
Mana tumpahnya kuah kalau tak ke nasi kan kannn kannnn.
Apa persamaan aku dengan ufairah???
iyerr betull..
Dahi kami jendol..
 
 
 
Ada kakak kat ofis aku ni terjumpa ufairah dengan mak imah dekat pasar pagi.. mak imah memang selalu bawak ufairah pergi pasar tu.. sebab dia nak beli lauk untuk masak.. sebab tu aku tinggalkan satu stroller dekat mak imah.. supaya dia sanang tolak ufairah..
 
sebelum ni pun ada lah jugak aku bawak ufairah datang opis ni.. dulu masa mak imah minta cuti aku angkut ufairah datang opis..
Jadi semua orang opis pernah nampaklah ufairah..
 
masa nak balik minggu lepas jumpa kakak yang jumpa ufairah kat pasar pagi tu kat bawah opis ni.. "ehh tadi jumpa ufairah"
'mana akak kenal ufairah'
"tang dahi jendol dia tu aku dah kenal dah dia anak ko"
muahahahhahaha
 
Balik rumah main tangkap tangkap gamba ufairah.. baru perasan dahi kami berdua memanh jendol hahahah..
 
 
 
 
 
 
 
 
 

No comments:

Post a Comment