JellyPages.com

Sunday, March 17, 2013

Sessi Jumpa doktor..

 Assalammualaikum..
 
Hari Jumaat lepas ufairah demam.. Nasib lah demam hari jumaat hari sabtu aku dah cuti..
Mak imah call aku hari jumaat tu kata ufairah demam panas sangat..
Pergi jumpa dokto ha ambik sampai 38C
panasnya..
 
Semalaman aku dengan En nua tak tido ufairah merengek.. hari sabtu dah ok sikit.. dan semalam hari ahad syukur alhamdulillah ufairah sihat.. syukur demam hanya sehari semalam jer..
kuatlah wahai anakku..
 
 
 
ini semua gamba hari khamis.. sehari sebelum ufairah demam.
 
 
Masa ni aktif lagi...
 
Tak tau nak duduk diam kannn..
 
Nurse kat klinik tu jaga ufairah.. aku sibuk borak borak dengan doktor kahkahkahkah
 
 
 
Dari mengandung aku chek up dengan doktor ni sampai lah ufairah dah besar ni masih setia chek up dengan dia.. kiranya dari ufairah dalam pewot aku  scan dengan dokto ni tengok perkembangan ufairah sampai ufairah dah betol betol ada depan aku ni.. syukur..
 
 
 
 
 
 

2 comments: