JellyPages.com

Monday, January 28, 2013

Kenduri Kawin..

Assalammualaikum..
 
Biasa lah kan bak kata En Nua musim cuti sekolah musim mengawan kahkahkah..
mula jer cuti sekolah jadual penuh lah dengan undangan majlis perkahwinan.
minggu lepas sepupu aku berkahwin..Dulu masa aku kawin dialah yang jadi pengapit. Melampau sangat lah kalau tak datang majlis dia kan. Dia dah penat lelah kipas aku masa bersanding aku syok syokk duk umah tak datang kenduri dia..kuang ajaq sangat tuuu..
 
 
 
 kelas ko jahh ada flower gurl..tu yang belah kanan paling depan wani anak buah aku..oihh kemainkan suke dapat mekap mekap ni..
 
suh senyum..sikit jer senyum..malu (*___*)
 
 
 
 
Ini juru tol...
 
ini juru tol jugak!!
 
 
alih alih kedua juru tol ni duk atas pelamin..pastu pengapit lelaki bagi duit tol boleh siap cakap 'ehh ni tak cukup ni'' oii tamak tau!!
 
 
pas baya tol baru leh duk aman damai pengantinya heheh..nasib lah labu kemain kan banyak tolnye heheheh..
 
 
Budak dah besar mana nak dukung dengan ibu jerrr..merayap ke sana ke mari..nasib baik tak kene langgar dengan orang sibuk lalu lalang dalam rumah..orang dah lah sibuk kenduri..dia sibuk nak merangkak tengah tengah rumah..
 
 
 
depan tu Aqistina dan adam..yang si aqis panggil ufairah u-pa-i-yah yang si adam panggil ufairah peraa.. peraa pun peraa lah adam janji sayang kat ufairah yer heheh..
 
 
 
wahh kemain besar hajat nak dukung ufairah..aku cakap kat adam adam cepat pelok ufairah mocu nak tangkap gamba..fuhh kemain suke siap kene penampa dengan ufairah..minah ni mana nak orang polok polok dia hehehe..
 
 
pastu suh tangkap gamba dengan aku..buat muke manja..padahal dia lah hero..lasak bebenorrr..
 
 
 
peraa dengan wan.. time ni ibu ngan ayah isi perut..wan jaga peraa..dengar bunyi kompang melopong lopong mulut heheh..
 
 
 
 
hai nama saya nur iffah ufairah bt mohd anwar..saya baru dapat kaki minggu lepas 27/01/2012. jalan ke depen kebelakang..ayah saya cakap tak balancing lagii..sambil jalan tu saya genggam genggam tangan bagi imbang sikit..so sekarang saya memang banyak nak jalan dan ibu saya pun dah jerit jerit dalam rumah macam tarzan bila tengok aksi saya berjalan..takut saya langgar semuanya..saya tak reti nak break lagi bila berjalan (*________*)
 
 
 
 
 

No comments:

Post a Comment