JellyPages.com

Tuesday, January 29, 2013

kenduri lagi..

 
Assalammualaikum..
 
Lepas kenduri kawin sepupu aku  tu ufairah ikut pulak nenek dia pergi kenduri dekat rembau.
Ini kenduri team mak mertua aku..kawan mak mertua ada buat kenduri jadi mohlah kita pergi reramai memeriahkan majlis..
 
 
 
 Ini barisan tetamu yang hadir..kira majlis reunion lah bagi mereka..Ni semua bekas guru dekat Felda Bukit Mendi(macam ni kot ejaannnya huhuhu)
 
kemain melentok liuk badan ufairah..macam dah nak nangis..
 
 
kenal tak orang lelaki baju merah tu heheh..a'ahh dia pelakon..apa nama ntah aku tak tau..yang tau dia pelakon..
kasut ufairah tertinggal kat rumah wan kat palong..En Nua hangin jer kat aku tengok anak dara dia tak pakai kasut..aku ni yang tudung senget senget dukung ufairah dia buat tak tau jer..kalau anak dara dia tak cun..kemain overrr dia tau..
 
 
 
 
 

No comments:

Post a Comment