JellyPages.com

Thursday, January 31, 2013

Mood Cuti

 
Assalmmualaikum..
 
yeahh hari ni last kerja untuk minggu ni esok kita cuti hari wilayah..sukeeeee tau..
 
 
Beli baju mandi ni untuk ufairah..
kemain lagi ehhh..dulu aku tecik tecik tak ada nak baju mandi ni bagai..atok ngan wan bawak pergi mandi pantai tu dah syukur alhamdulillah..tak yah nak ngengada mintak baju mandi bagai..pakai jerlah seluar trek ngan t-shirt..bebudak sekarang nak berbaju mandi semua..
 
tapi masa aku belikan baju mandi ni belek belek jugak baju mandi muslimah tu..macam nak beli ke tak ni nak beli ke tak......
Dah nak ambik beli tetiba terpikir..kalau aku pakai kompom lah nampak segala mak nenek lemak kat badan ni walaupun baju mandi tu longgar..terus tak jadi ambik.
Nasib baik sedar diri cepat!!!!
 
kalau tak aku sendiri tak mampu nak pandang cermin bila aku pakai baju mandi tu..OMG!!!! nehiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii...
 
 

3 comments:

  1. ufairah fifi pon ade baju mandi.. mase 6bulan kot da belikn.. sbnrnye.. makpak yg eksited kot.. hahaha..

    ReplyDelete
  2. fifi ade tag fiza dekat satu GA..

    http://zairidanfifi.blogspot.com/2013/01/1st-giveaway-ibu-amirul.html

    ReplyDelete
  3. ye ke??...heheh tapi fiza tak geti lah nak joint..tapi nanti fiza godek lah nak joint tu macam mana hehhe

    ReplyDelete