JellyPages.com

Sunday, February 24, 2013

Apa dalam baju

 Assalammualaikum..
 
Hujung minggu memang adalah masa untuk gomol gomol ufairah..
Aku tengok tv
tetiba dengar En Nua gelak kihkihkihkih gaya orang tahan geli tu..
Terus pandang..
Tengok ufairah dengan En Nua macam best sangat projeknya..
 
 
 
 
Aku dah kata dah.. En Nua ni memang suke kenakan anak dara dia.. Ufairah tengah diam diam main kad uno terus diambilnya kad tu di letakan dalam baju..
En Nua kata ufairah gigit gigit kad uno tu jadi dia ambik terus letak dalam baju tak mau ufairah gigit
 
 
 
 
Dia ingat anak dia tak pandai agaknya nak tinjau tinjau dalam baju tu heheh..
ufairah beria ria tinjau dalam baju..
 
 
 
siap tarik tarik koler baju..En Nua dah tahan geli.. Sekarang ni ufairah dah pandai dah ajak main. Selalu dia main kejar kejar dengan En Nua sampai bepeluh peluh.
 
 
 
 
 
Tinjau jangan tak tinjau..
 
 
 
Bila aku marah ufairah dia buat tak tau jer..sambil mehh mehhhh mehhhh cakap degan aku.. tapi..
Bila En Nua tinggi suara sikit marahkan ufairah berkaca kaca mata tu tahan hiba.. En Nua baru cakap 'haiippp' dah berkaca kaca cembeng muka.. aku jangan katakan berkaca air mata..
 
cembeng pun tarakkk.. bila aku cakap 'haipppp' terus ufairah tersenyum kat aku..kelakar sangat agaknya bila aku cakap 'haippp'
 
sah anak dara ayah :-)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

2 comments: