JellyPages.com

Wednesday, February 27, 2013

Running Man

Assalammualikum..
 
Hari ni sibuk betol. Sibuk nak khatamkan episod running  man..heheh..
Terjebak tengok cite ni sejak dua menjak ni..Pepagi datang opis pulon buat keje laju laju..
bila dah tak ada keje sibuk pulak abiskan cite ni..
 
Belajar tengok cite ni dari adik En Nua (adik ipar aku).. sedap pulak layan cite ni..  Iyer saya bukan lah peminat Kpop yang tengah popular sekarang ni..
Tapi running man ni saya boleh layan dengan jayanya..
Dapat pulak budak opis yang ada copy episod running man..
ermmm semakinlah aku melayannya (*___*)
 

 
Seperti game show.. tapi setiap episod sangatlah kelakar..
semua yang masuk ni artis artis dari negara diorang..
lepas tu diorang diberikan kepada 2kumpulan jadi lawan lah antara satu sama lain
 
 
 
 
 
Game pun simple simple jer.. tapi game yang kelakar..
Macam ada game tu arahannya kene ambik gamba nampak gigi..diorang semua akan kumpul semua depan camera sambil nampakan gigi..ahli kumpulan lain akan sabotaj kumpulan lain supaya kumpulan lawan tidak boleh tangkap gamba nampak gigi..Buatlah apa cara sekalipun.
Asalkan ahli kumpulan sendiri yang ramai masuk dalam gamba tu sambil nampak gigi
Akhir sekali gamba memasing sangatlah kelakar.
 
Ada tu naik roller coster kena menyanyi..dengan lajunya roller coster tu..di suhnya menyanyi.. kalau aku yang masuk game ni memang tak dernya nak dengar aku nyanyi dengar aku menjrit adalah huhuhu.. kompom lah kalah..
 
 
 
 
Dalam satu episod adalah dalam 3 hingga 4 game yang perlu di habiskan.. siapa yang kalah akan dikenakan denda.. Macam gamba kat atas,episod ni di rakamkan dekat stadium bola sepak negara diorang.. Semua peserta dikurung dari petang hingga esoknya..Bagi kumpulan yang kalah kene sediakan kopi untuk pekerja stadium tu di pagi hari.. Dah lah penat main game semalaman paginya kene pulak denda buat kopi..macam tea lady lah hehe..
 
 
 
 
 
 
Macam macam denda yang diorang kena.. yang kat atas ni semua ahli kumpulan yang kalah kena di conteng muke guna maker pen.. buatlah style apa pun corak kat muke tu..
Lepas siap conteng muka diorang dikehendaki pulak naik bas..
bayangkan muka dah kene conteng naik bas.. semua penumpang bas pandang sambil senyum senyum ialah yang kene conteng tu kan artis diorang..
Tak ke orang gelak jer heheh..
Best jugak kan kalau malaysia nak buat rancangan macam ni. Tak silap aku rancangan running man ni pun adalah untuk charity.
 
 
 
 
 
 
 

No comments:

Post a Comment