JellyPages.com

Wednesday, February 27, 2013

Cerita Semalam

Assalammualaikum..
 
 
Semalam ufairah tido awal pulakk.. sebelum ni pukul 10malam baru tido malam tadi pukul 8lebih dah merengek nak tido.
Jadi tidokan ufairah boleh lah tengok tv dengan jayanya..kalau tak anak dara tu ajak main jer suh agah dia.. En Nua lah yang selalu main agak agah dengan ufairah sampaikan dia pun berpeluh peluh..
 
Masa tengok tv tu ada pulak ikhlan farah fauzana tentang tuala wanita.. lourier kalau tak salah aku.. pastu tetiba En Nua suh aku beli tuala wanita tu..ehh pelik betul En Nua ni..
 
 
 
Isteri yang mithali : kenapa pulak nak kene beli ni??
 
suami yang budiman : sebab macam best jer.. tengok siap ada wing lagi tu..pastu nipis
 
Isteri yang mithali : ehh.. brand lain untuk tuala wanita pun ada wing.. best sanga ke wing ni b? Wing
                                 ni untuk apa B?
 
suami yang budiman : Entah.. Wing ni lebih panjang kot..
 
 
Isteri yang mithali : ehh kalau panjang overnigh yang panjang..bukan wing..abis wing ni macam
                                mana??
 
Suami yang mithali : wing ni untuk terbang kot..entahlah tak tau B (terus tukar channel tv ke sport)
 
 
hahahaha.. Abis lah siapa pakai tuala wanita yang ada wing boleh terbang
Aku teringat dulu ada cerita tv 3R ala yang tini jadi pengacaranya tu..  Ada jugak membincangkan perihal ini.. Kebanyakan lelaki tak tau jenis jenis tuala wanita ni..
Lepas tu masyarakat kita seperti malu untuk membincangkan perkara ni secara terbuka.
En Nua dah kawin pun bila tanya benda benda macam ni..merepek repek dia jawab..
 
Ok tutup cerita tentang tuala wanita ni..
 
 
Semalam pasar malam kat bawah rumah tu..En Nua kata tak yah masak dia nak beli kat pasar malam jer.. wehhh bagai pucuk di cita ulam mendatang.. memang peratus malas nak masak tu agak meninggi semalam wakakakakak..
 
En Nua tanya aku nak makan apa..beli nasi apa.. selalu beli nasi tomato kat abang tu, En Nua pulak selalu beli nasi minyak.. aku terus jawab aku tak mau makan nasi dah malam.. aku dah mula nak diet..
Aku HANYA nak laksa, murtabak, jagung bakar dan roti farina tu jer.. HANYA ok HANYA hahah..HANYA aku jer dah berjenis jenis.. hahaha
Lepas tu malam tadi mimpi aku dah kurus.. giller ahhh baru sehari tak makan nasi malam dah mimpi jadi kurus.. aku bab bab over ni memang suke tau..
 
Dalam kereta pergi kerja pagi  tadi cerita dengan En Nua aku mimpi kurus malam tadi.. En Nua bantai gelakan aku.. Jeles lah tu muahahahahha
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

2 comments:

  1. lawak la fiza ni!~ fifi baru 2 hari lepas beli pad.. sebelum ni tak beli pon sebab tak period2..

    ReplyDelete
  2. fifi beli yang ada wing tak??boleh lah terbang lepas ni heheh.. fiza ufairah 6bulan fiza dah period..lepas tu masa period nak datang jer mula lah susu merundum huhuhuhu

    ReplyDelete